Adem Mustafa Negash

Nieuw bestuurslid voor Statenlidnu: welkom Adem Mustafa Negash

24 juni 2026

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 9 juni hebben de leden van Statenlidnu Adem Mustafa Negash benoemd tot bestuurslid van de vereniging. Wij zijn blij dat Adem ons bestuur komt versterken.

Adem zet zich als Statenlid dagelijks in voor zijn Provincie Zuid-Holland en ziet grote waarde in het verbinden van volksvertegenwoordigers uit heel Nederland. “Juist door ervaringen uit verschillende provincies samen te brengen, ontstaan nieuwe ideeën en betere oplossingen,” aldus Adem.

Binnen Statenlidnu wil hij bijdragen aan een vereniging waarin Statenleden en commissieleden elkaar gemakkelijk weten te vinden, kennis delen en van elkaar leren. Daarmee sluit zijn visie naadloos aan bij de missie van Statenlidnu: Statenleden ondersteunen, versterken en met elkaar verbinden.

Wij kijken uit naar de samenwerking en wensen Adem veel succes in zijn nieuwe rol!

Terug